Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga in reklamacije
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontakni e-naslov info@unikatennakit.si potrošnik mora nato blago brez vidnih znakov vporabe vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni (geli in barvni geli ne odprti) in nepoškodovani ter zapakirani v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem (v primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (Pošta Slovenije ali GLS – odvisno od izbranega načina dostave), točen znesek poštnine v eno smer pa je razviden tako na povzetku nakupa kot tudi na samem računu. Ponudnik vrne celotno kupnino (brez stroškov dostave v obe smeri) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 45 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec mora blago z dopisom o odstopu vrniti na naslov:
LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje
Garancija
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
Garancija preneha veljati pri:
- Neupoštevanje navodil za uporabo, popravila,
- Ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- Vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- Malomarnega ravnanja z izdelkom,
- Poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se lahko obrnete na info@unikatennakit.si